čtvrtek 9. září, 08:32 Svátek má Daniela
Není fotka
Kategorie

Vyhledávání

Chat
Online: nikdo

Co se kde šustne

Navigace: Těhotenství
hodnocení: 5.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Těhotenství
Diskutujte! Máte se svojí ratolestí spíše starosti a nebo radosti?

Autor: _Lucka_
Status: začátečník

Je mi 16, jsem těhotná.

Datum: 06.10.2009 23:53

Ahoj, jmenuju se Lucka a je mi 16 mám 19letého přítele. Jsem těhotná. Nevím co mám dělat, rodiče mě zabijou, jak moji tak přítele. Nechci jít na potrat, ale v tomhle věku a v téhle situaci si taky dítě nemůžu nechat. Kromě přítele o tom zatím nikdo neví. Nebyla jsem ani u gynekologa. Byla jsem tam je 2x pro prášky a ani mi nedělal prohlídku. Přítel sice chodí do práce - vydělává, ale já ještě studuji (2.ročník SŠ). Nevím co teď, co byste dělali na mém místě?? Budu ráda za každou odpověď a radu.

Komentáře a názory

Stránky: 1234567 | další
    Aktuální stránka: 1 z 7
  • Autor: Anavi
    Status: expert

Re: Je mi 16, jsem těhotná.

Datum: 07.10.2009 16:40

Pokud máš normální mámu, tak bych jí to asi řekla. Co dál - to neporadím... ale pokud nemáte kde bydlet, nemáte vlastní příjem... tak bych si asi dítě netroufla nechat.

Tos otěhotněla přes antikoncepci?

• Autor: Majka

Datum: 07.10.2009 17:30

Že jsi těhotná, když bereš antikoncepci, je málo pravděpodobné, pokud jsi tedy nevynechala? Jsi si jistá?Podle čeho usuzuješ na těhotenství? Dělala sis test? Střihej k doktorovi, když jsi schopná si dojít pro prášky, tak snad můžeš říct, že tě má vyšetřit. Brát hormonální antikoncepci v těhotenství není žádná výhra.

• Autor: Evca

Datum: 07.10.2009 18:10

Jak můžeš dostat antikoncepci bez prohlídkyeye popping smiley eye popping smiley confused smiley

[www.evciny-stranky.websnadno.cz]

• Autor: Galad_Elen

Datum: 07.10.2009 18:37

Asi může....doktoři jsou různí, moje kolegyně mi dnes řekla, že jí doktor nikdy nedělal odběry na testy na rakovinu děložního čípku.

-----------------------------------------------------